maandag 8 oktober 2018

Hello Autumn


Goedemorgen allemaal,

Jullie hadden dit kaartje nog van mij tegoed waar ik tijdens een LIVE uitzending aan begonnen was in thema herfst. Het is dus een dubbele Z-fold kaart.


De basis voor deze kaart maak je o.a. met de nieuwe Dutch Card Art mal Ticket. Hoe ik dit gedaan heb zie je in het filmpje dat onderaan dit bericht staat.


Beplak je kaart met het nieuwe designpapier Beautifall van Noor! Design. De plaatjes komen uit het knipvel van Bella Lulu.


De mooie cirkel is een stans uit de Autumn collectie. Hierbij zit ook als bonus de leuke stans met de tekst "Hello Autumn".


Verder heb ik de kaart afgewerkt met ook nog wat oudere malletjes van Noor uit de Autumn collectie zoals de eikeltjes en de boom.


Wil je zien hoe ik deze kaart gemaakt heb? Kijk dan op het Noor! Design You Tube kanaal het filmpje nog even terug:


Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog en graag tot een volgende keer maar weer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &  Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: