maandag 15 oktober 2018

Vrolijk kerstfeest

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nog steeds lekker bezig met het stempelen met de nieuwe Harmony inkten van Spectrum Noir. Je kunt ze natuurlijk ook prima verwerken op de mallen van Dutch Doobadoo.


Ik ben begonnen met het maken van een achtergrond op Schut aquarelpapier met de Harmony inkten van Spectrum Noir. Hoe ik dit doe kun je nog even terugkijken in dit You Tube filmpje:


De stempeltjes op deze kaart komen uit de Noor! Design collectie Little Happiness. Hier alle stempeltjes nog even voor jullie op een rijtje:


Het geeft een leuk effect als je ze "schaduw stempelt" door eerst te stempelen met zwart en vervolgens met een groene kleur van je achtergrond.


De huisjes komen uit een Dutch Paper Art vel sinterklaas. Ik heb de sint en zijn pieten er gewoon vanaf geknipt. Maak achter de raampjes ook een geinkte achtergrond zodat het net lijkt of er lichtjes branden in de huizen. Werk je kaart af met een mooie kerstwens uit een stempel van Bella Lulu.

Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren. Tot een volgende keer maar weer!

   

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 




1 opmerking: