maandag 22 oktober 2018

Elk sneeuwvlokje

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen,

Gezellig dat je ook even langs hopt op mijn blog vandaag. Ook ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe wintertime collectie.


De basis voor deze kaart is gemaakt met de nieuwe Jilliez Contour Creator mal Emily.


En de leuke plaatjes komen uit het knipvel Wintertime. Hier heb de boom uitgeknipt en verhoogd met 3D kit op de kaart verwerkt.


Ik heb ook nog wat losse beestje uitgeknipt en deze bij mijn blauwe mal verwerkt. In het midden zit ook weer een tekst die ook van het knipvel komt.

** klik {HIER} om dit vel te bestellen **

3000/0019 Bella Lulu Knipvel Wintertime

Dit leuke knipvel met teksten matcht weer perfect bij het Noor! Design Wintertime papier dat je hieronder ziet.

** Klik {HIER} om deze papierset te bestellen **6011/0592 Paper bloc Wintertime
En zoals jullie van ons gewend zijn op de maandag hebben we er weer een bloghop aan verbonden:

Wat moet je doen?
  • Ga 22 oktober 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter.
Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Veel plezier en inspiratie nog gewenst!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


7 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Ik hou van de kleuren en ik vind de plaatjes zo geweldig! De papierlijn is favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje, en de kleurtjes ............ wow, helemaal mijn kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie winterse kaart. Super leuke afbeeldingen en leuke tekst.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kleur kaart wordt je vrolijk van als je die krijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden Jolanda!! Hele mooie kleuren ook! <3

    BeantwoordenVerwijderen