woensdag 3 oktober 2018

Voorspoedig nieuwjaar

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Ik heb weer een kerstkaartje wat ik graag aan jullie wil laten zien. Het model is een idee van Katja naar aanleiding van de Noor! Design Challenge van de maand september. Het is een vouwkaart met daarin een label.


Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit de set Joy to the World. Het Florence texture cardstock in de kleur Pine past hier perfect bij. 


Op de voorzijde heb ik de ovalen Noor mal Sophia verwerkt met als finishing touch natuurlijk onze geliefde gnomes. 


Maak op de kaart nog wat toefjes met een poinsettia mal en bijpassende hulsttakjes. 


De mooie Nederlandse kerstwens komt van een Bella Lulu stempel.


Wil je deze kaart ook maken?
Bekijk {HIER} de stap voor stap tutorial van Katja.

Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren met dit kaartje. Graag tot een volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 

1 opmerking: