donderdag 18 oktober 2018

Mag ik bij jou in je trui?

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Gezellig dat je ook even langs komt hoppen op mijn blog. Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met de nieuwe Noortjes. Ik was met dit kaartje al begonnen in de LIVE uitzendingen van vorige week.


Het idee van deze kaart met tag is een idee van Katja. We hebben dit in de maand september als uitdaging gehad op het Noor! Design blog.

Klik {HIER} om de stap voor stap uitleg te bekijken.


Het designpapier dat ik gebruikt heb voor deze kaart is het nieuwe designpapier Wintertime.

Combineer dit met het Florence texture cardstock in de kleur poppy en je krijgt een winters effect.


En bij dit leuke papier horen natuurlijk ook weer nieuwe Bella Lulu plaatjes. Ik heb weer een bijpassend knipvel gemaakt Wintertime met winterdieren en mooie Nederlandse teksten.

In deze kaart heb ik dus ook een tag gestoken met daarop een kerstwens.


Dit leuke gedichtje is gemaakt met de Bella Lulu stempel met kerstteksten.


Wil je zien hoe ik deze kaart gemaakt heb? Kijk dan het filmpje nog eens terug op het Noor! Design You Tube kanaal:


Vanaf mijn blog mag je weer doorhoppen naar het blog van:

Joyce

Ik wens jullie nog veel inspiratie toe!

   


14 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijke kaart en wat is die combi weer goed met het papier en het knipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really funny! I love the papers you used!
    I jump to Joice!
    xoxo
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die kleuren van deze lijn echt heel mooi!! En dat tekstje is echt hilarisch ;) Ik zal maar geen antwoord geven op de vraag he ;) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Jolanda, heb dit model ook al gemaakt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kaart, en die teksten, hoe krijg je ze verzonnen ..... geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fleurige kaart !mooie mallen gebruikt.. weer een idee er bij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gave kaart zeg mooie afbeeldingen. en mooie snijmallen. groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super model met mooi fris winter papier- vind de tekst op de label nog steeds super

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieffie! Schattig met die zoete kleurtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kaart is het geworden. 😍😍 Super mooie kleurcombi met het Winter Time Designpapier. De nieuwe collectie is ook weer super gaaf. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezien tijdens je live en het modelletje al meerdere keren gemaakt.... Aangepast zodat deze in een "normale" envelop past

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben verliefd 😍 op het papier op de plaatjes en op heel de kaart zo leuk om kaarten te zien die niet gewoon vierkant zijn en al die leuke kleuren❤❤
    Bedankt voor de inspiratie

    Groetjes prisca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk geheel, leuk deze frisse kleurtjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen