donderdag 22 oktober 2020

Time to drink champagne


Gezellig dat je weer even langskomt op mijn blog. Vandaag wil ik graag een kaartje laten zien dat ik voor Hobbizz gemaakt heb tijdens een LIVE uitzending.


Het is een pocketkaart geworden met daarin een los kaartje. Als basis heb ik de leuke Shape Art mal uit de Hobbizz kit gebruikt.


Op het losse kaartje heb ik de ovalen stans verwerkt. Deze heb ik gestanst uit glitterkarton en hier vervolgens de groene hulstblaadjes op geplakt door de mal nog een keer uit te stansen met designpapier uit het stansblok in de kit. In het stansblok zitten ook de leuke plaatjes, teksten, tabjes en meer.


De video van het maken van deze kaart kun je nu weer terugkijken op YouTube:


En deze kaart is gemaakt met de kit Christmas Carol van Hobbizz en deze kun je hier bestellen:

Bedankt weer voor jullie bezoekjes en tot de volgende keer!

   

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten