woensdag 28 oktober 2020

Biertje

Goedemorgen allemaal,

Gisteren heb ik deze mannenkaart gemaakt met biertjes en voetbal.
De bierflesjes zijn nieuwe Card Art mallen van Dutch Doobadoo die vanaf vandaag in de winkel liggen.


De basis Shape Art en het toffe designpapier zit allemaal in de Crafty Kit Kick It.


Ik heb bubbels in het bier gemaakt met het nieuwe Soap Bubbels mask stencil van Dutch Doobadoo. 
De kleur distress inkt die ik hiervoor gebruikt heb is Wild Honey.


Voor het kratje heb ik een lange strook van 2 cm breed genomen van houtpapier. Hier heb ik 2 x een stukje van 10 cm en 2 x een stukje van 5 cm van gesneden en zo dit kistje in elkaar geplakt.


De kaart is verder aangekleed met biertjes uit het Bella Lulu knipvel.
Wil je deze kaart ook maken? Je vindt hieronder alle gebruikte materialen plus ook een ACTIEPAKKET.


Dit kaartje is tevens mijn bijdrage voor de bloghop bij Dutch Doobadoo.
Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Fijne dag gewenst en tot snel!


   


14 opmerkingen:

  1. Super leuk en de mal van de bierfles is geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mannenkaart, de ontvanger zal erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owh die stenscil is weer super gaaf! Ga zo maar eens kijken voor bestelling!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mannekaart heb je gemaakt Jolanda, zo mooi deze oude en nieuwe mallen gecombineerd en heel leuke accentjes erbij opgemaakt...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een super gaaf kaartje. De Crafty kit is zo leuk in combi met de nieuwe DDBD mal biertje. Het kistje is gewoon briljant. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie en leuke mannenkaart! Mooie combi van de bierfles, de plaatjes en het designpapier!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi
    Toffe uitvoering hij is kei leuk .
    En het is weer gezellig hoppen en ideetjes opdoen
    Ik hoop weer verder
    Liefs & Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je krijgt er gewoon zin in om weer alles uit de kast te gaan halen en aan de knutsel te gaan enig gewoon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lust geen bier, maar wat zien die flesjes er aantrekkelijk uit. Leuk ook dat kratje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart. Leuk voor jongens/mannen en dan eens een keer in een lekkere vrolijke kleur ipv blauw of bruin, zoa,s meestal voor deze doelgroep
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hele mooie mannenkaart, leuke details
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen