maandag 19 oktober 2020

Gaan met die banaan

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen dames,

Daar zijn we weer op maandag met een gezellig bloghop bij Bella Lulu.
Deze keer staat de hop in het teken van het nieuwe knipvel met de aapjes.


En dit is het reindresultaat geworden van mijn kaartje. Als basis heb ik een pop up mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


Ik heb voor de kaart heel veel verschillende blaadjes gestanst in verschillende kleuren groen om zo een jungle effect te creƫren.


En hieronder ligt nog een smulaapje te slapen dat net zijn buikje rond heeft.


Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Ik wens jullie allemaal een mooie dag!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk doosje met de aapjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige box|!
    Wat past de banaan er mooi in.
    Ook het relaxende aapje is super schattig!
    Heel mooi aangekleed, je blijft kijken:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart heb je gemaakt met het vrolijke aapje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik reageer wat laat, maar wat een leuke box is dit geworden!!
    En wat is dit een superleuk knipvel.

    BeantwoordenVerwijderen