maandag 12 oktober 2020

Maak het magisch

Goedemorgen dames,

Gezellig dat je weer even langskomt op mijn blog. Vandaag lichten we met al onze meiden het nieuwe Bella Lulu knipvel Santa Claus uit zoals ik ook op dit kaartje gebruikt heb.


Deze driehoek vouwkaart heb ik onlangs in een LIVE uitzending gemaakt en deze kun je nu terugkijken op YouTube:


Ik heb de kaart afgewerkt met een poinsettia. Ik heb deze een leuke glans gegeven met de Spray & Sparkle vernis van Crafters Companion.



In de kaart heb ik een tekst gestempeld met de stempelset Silent Night. De kleur Northern Pine van Memento is een mooie kerstgroen kleur in stempelinkt.


Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog. Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar:


Een fijne maandag en tot snel!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen:

  1. Super mooi deze kaart en leuk model. Plaatje komt hier goed op uit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en heel duidelijk uitgelegd in je filmpje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb de live gezien. Wat een leuk model en wat is de kaart mooi geworden.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen