dinsdag 6 oktober 2020

Schudbol XL

Goedemorgen allemaal,

Dat wij gek zijn op plastic ballen, dat wisten jullie waarschijnlijk al. Maar deze keer ben ik weer met iets anders aan de slag gegaan namelijk met een plastic bal in XL formaat met een doorsnee van 10 cm. Hierin kun je ook een heel leuk winters tafereeltje maken.


De video van het maken van dit project kun je nu weer terugkijken op YouTube:


Stans als eerste een cirkel uit met de nesting dies van CraftEmotions en ga hierop je winterse tafereeltje maken. Doe dit door 3D foamtape te gebruiken zodat je diepte creƫert.


Is het tafereeltje naar je zin dan doe je er een paar lepels schudsneeuw in en plak je er je plastic bol op. Ik doe dit zelf altijd met mijn lijmpistool zodat ik zeker weet dat het goed vast zit.


De schudbol heb ik vervolgens verwerkt op een 3D ster van Dutch Doobadoo. Ook hoe je deze in elkaar zet zie je in de video.


We hebben bij deze uitzending natuurlijk ook weer alle artikelen voor jullie op een rijtje gezet en er een leuk ACTIEPAKKET bij gemaakt zie: 

Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en graag tot een volgende keer!

   

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten