woensdag 21 oktober 2020

Chillen met die billen

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag weer een kijkkastje laten zien dat ik gemaakt heb.
Ik heb hierbij het nieuwe Bella Lulu knipvel met de luiaards gebruikt.


Ik heb bij het maken van deze kaart ook weer een video opgenomen. De dames die een abonnement hebben op onze Noor & Zo online workshops hebben deze video ook alweer gekregen. 
Meer info over het abonnement vind je hier:

Ik heb op dit kaartje een mix gebruikt van uitgeknipte blaadjes uit het knipvel en gestanste blaadjes. 
Op deze manier kun je een echte jungle maken.


Op het Bella Lulu knipvel zitten ook weer leuke bijpassende teksten zoals jullie van ons gewend zijn.


Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en graag tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: