zaterdag 5 maart 2016

When words fail....

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nog even lekker verder aan het spelen geweest met de mini gelliplates. Ook voor het thema condoleance is deze techniek zeer geschikt. Kijk maar eens wat een mooie kaartjes je hiermee kunt maken. Er zijn heel veel stempels van Noor! Design die je hiervoor kunt gebruiken. 


Het formaat van deze kaartjes die ik gemaakt heb is weer 13 x 13 cm dus klein formaat. Ik heb de ronde gelliplate uit de set met mini's gebruikt. Deze set is bij Noor & Zo nog steeds in de aanbieding! Dus wil je hem hebben wacht dan niet te lang want je krijgt nu € 5,00 korting. 



Wil je tekst en uitleg over deze techniek? Loop dan even bij ons binnen!

   

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



5 opmerkingen:

  1. Ze zijn inderdaad prachtig. Heel stijlvol.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie condoleancekaart is de eerste! Ik heb de stempel van die bollen en de muziekstempels maar heb er nooit aangedacht om ze te combineren. Ik heb je kaart opgeslagen hoor, ik denk dat ik hem zeker een keer ga maken als je het niet erg vindt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, super mooie kaartjes. Ik heb ff een vraagje, gebruik jij geen verf op de gelli plate?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, super mooie kaartjes. Ik heb ff een vraagje, gebruik jij geen verf op de gelli plate?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaarten met de gelly plate. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen