dinsdag 29 maart 2016

Hiep Hiep Hoera

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Vorige week vrijdag zijn we met alle Noor! meiden een dagje bij ColArt in Breda geweest om de nieuwe BrushMarkers te testen. En dit is mijn kleurresultaat:


Thuis heb ik er natuurlijk weer een kaartje omheen gebouwd. Ik heb als basis de nieuwe Dutch Shape Art genomen. Het designpapier komt uit het Noor! Design blok Spring. 


Als tekst heb ik de nieuwe Nederlandse stempels gebruikt op de Noor! Design Banner stansen. 


De roosjes zijn natuurlijk ook weer zelf gemaakt met de Noor! Design Roll Up Roses. Een Noor! takje erachter en wat tilantia. 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten