zondag 20 maart 2016

Just wavin' HELLO

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Zaterdag is de demo in de winkel gewoon lekker door gegaan met de gelliplate.
Daar heb ik onder andere weer deze ATC kaartjes gemaakt.


De achtergrond is gemaakt met het Dutch Mask Art stencil Bubbles.
De stempels die ik gebruikt heb komen uit de Noor! Design collectie Seashore.

 

Langs de randjes is de Noor! Design Doodles stempel gebruikt. De afbeeldingen heb ik gestempeld met mijn  favoriete Memento inkt in de kleur Teal Zeal.

Op maandag 2e paasdag is onze winkel ook geopend van 10.00 tot 17.00 uur.
Ik zal dan wederom de hele dag een demo geven met deze artikelen.

Tevens is er in Waspik een gezellige braderie dus kom gezellig langs!


Iedereen nog een fijne dag gewenst en tot de volgende keer! 


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &
 Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: