woensdag 16 maart 2016

Knuffels

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo dames,

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie. Deze is gemaakt met de sketch van Dutch Doobadoo van deze maand.


De sketch challenge van Dutch Doobadoo is verhuisd naar een Facebook groep. Je kunt tot eind maart meedoen met deze uitdaging dus word snel lid en kom de sketch en de overige inzendingen bekijken:


Ik heb op dit kaartje weer gewerkt met leuke nieuwe spulletjes van Noor die vanaf volgende week in de winkel zullen liggen. Ik ben gek op rolroosjes dus ik ben dan ook blij dat er weer een uitbreiding komt:


Ze zitten verpakt per 2 stansjes in 2 formaten op een verpakking. In het hart van de bloemen heb ik een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo parelpen. 


Ook komt er volgende week weer een nieuwe stempelset uit. Op jullie verzoek hebben we een stempelset gemaakt met Nederlandse teksten voor bij de banners.

6410/0410

Ik heb ze op dit kaartje ook gebruikt. Stans je banner uit designpapier van je kaart en stempel hierop met een grijze memento inkt. Zo wordt alles een mooi geheel. 


Het plaatje op deze kaart komt uit een Paper & Pictures blokje Girly Girls. Het vogelkooitje is een nieuw Dutch Paper Art vel.



   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





1 opmerking: