donderdag 14 augustus 2014

You are not Old

Er lag al een paar weken een hele leuke mal van Dutch Doobadoo op mij te wachten om gebruikt te worden, namelijk deze Card Art mal met fotocamera. Ik heb deze overgetekend op zwart cardstock en uitgeknipt. Vervolgens heb ik de voorzijde gemat met papier uit het Noor! Design blok Wood Textures.


De Magnolia is ingekleurd met Copic markers. Daarachter heb ik een Dutch Paper Art hekje en lantaarn geplakt.


De Dutch Card Art mal camera bestaat eigenlijk uit een envelop en een insert. De insert heb ik gemaakt met mica. Hierop heb ik met een tekst gestempeld in wit met Stazon Opaque White. Ik heb er ook nog wat grunge effecten bij gestempeld.


Ik heb van Edwin ook een snorremans gemaakt, en hem een zwarte snor gegeven uit de nieuwe Dutch Paper Art collectie.


Was weer erg leuk om te maken. Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:

  1. schitterend .. en wat een super leuke tekst !
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dit fototoestel, ik heb de mal ook net binnen, en deze uitvoering vind ik heel erg leuk,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen