maandag 18 augustus 2014

It's a Girl

Ik had zomaar weer eens zin om een babykaartje te maken afgelopen weekend. Als basis voor mijn kaart heb ik een Dutch Shape Art mal gebruikt.


Het vintage plaatje met de babyschoentjes is weer van HobbyVoordelig. De button is gestempeld uit een Clear Stamp set uit de Noor! Design collectie Happy Baby.


Met knijpertjes, koord en stansjes uit de collectie Happy Baby heb ik een waslijntje gemaakt. De stansjes heb ik na het embossen in de mallen laten zitten en beinkt met grijze inkt.


Zijn deze schoentjes ook niet cute?


Ik ga nu lekker languit op de bank. We hebben een te gezellige Noor! Design Team dag achter de rug en zijn gezellig met zijn allen naar de Efteling geweest. Nu met de voetjes omhoog. Tot de volgende blogpost maar weer!

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


1 opmerking:

  1. Heel erg leuk gedaan Jolanda, een ware bjoetie is het geworden leuke details heb je gebruikt.
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen