vrijdag 15 augustus 2014

Back to School

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken. Deze maand willen we je het schoolbord laten zien.


Deze keer hebben we er ook weer een bloghop aan verbonden! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 t/m 18 augustus 2014 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Jolanda (hier ben je nu)

En dit is mijn bijdrage aan de Back to School challenge geworden:


Ik heb het MDF Schoolbord beplakt met papier uit het Noor! Design blok Wood Textures 6011/0304. Het stempelafdrukje is van Tiddly Inks en heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier.


Achter het meisje heb ik een paar bloemvormige mallen gestanst en hierop een script gestempeld met de Noor! Design Stempel Sending Messages 6410/0024. Het vlaggetjesstansje is van LaLaLand en heb ik nog een keer gemat op wit cardstock.


Ik wens jullie veel plezier met hoppen. Ik hoop dat we jullie weer hebben mogen inspireren. Vergeet dus niet hier op mijn blog een reactie achter te laten en dan weer door te hoppen naar Raffaela.


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



17 opmerkingen:

  1. Hahaha ik ga de eerste reactie plaatsen en je hebt het weer super gedaan Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk gedaan weer !!!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleuren! Leuk voor een stoere meid.

    Liefs marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! Toepasselijke stempel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er leuk uit je creatie .. groetjes Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke maar ook een beeldschone creatie
    gr.janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze creatie is ook geweldig leuk, echt iets voor een brugpieper.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan, lief stempeltje en mooi dessin papier.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou jouw uitvoering is heel herkenbaar voor kinderen die weer naar school moeten! Leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gemaakt en ook die kleuren vind ik heel leuk voor kinderen.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg leuk geworden zeg, de filmstrip vind ik ook erg leuk gebruikt zo, bedankt voor de inspiratie !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuk schoolbord! Leuk om aan de juf te geven begin van het jaar!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee om het bord te beplakken met papier met houtstructuur. Leuke details heb je gebruikt.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beeldschoon. Leuk de combinatie van de houtstructuur met de mooie kleuren die je voir de overige details gebruikt hebt. Het stempelafdrukje is erg lief. Groetjes Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen