woensdag 19 mei 2021

Zwanger

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Er zijn deze week weer nieuwe Essentials mallen van Studio Light bij ons binnen gekomen en die moest ik natuurlijk meteen even uitproberen. Ik heb er een zwangerschapskaartje van gemaakt.


De leuke tekst komt uit deze stempelset van Marianne Design, ik heb deze gestempeld in de kleur Rose Bud van Memento en vervolgens uitgeknipt.


In de onderstaande fotos wil ik jullie graag laten zien dat je deze Essentials stansmal op 2 manieren kunt gebruiken door hem een kwartslag te draaien en net even anders te vouwen.



De kit met giraffen is bij de producten al op dus wil je deze nog bemachtigen wacht dan niet te lang met bestellen want OP = OP!


Ik wens iedereen een fijne dag en tot een volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten