zondag 2 mei 2021

Hoeraatje piraatje

Hoi hoi allemaal,

Vandaag weer een kaartje in mijn favoriete thema Seashore. Ik heb er een display van gemaakt met een tekenmal van Dendennis.


De aankleding heb ik gedaan met de Hobbizz kit Seashore, beperkte voorraad en deze kit wordt niet meer bijgemaakt.


Op het Bella Lulu knipvel Ahoy zitten ook stoere Nederlandse teksten. Ik heb er een bannertje aan gemaakt voor op de kaart.


Deze randmallen met bootjes van Mery zitten ook ok de Hobbizz kit Seashore. Ik heb ze opgebouwd in 3 verschillende kleurtjes cardstock.


Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot de volgende kaart!



   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Hobbizz webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten