zondag 30 mei 2021

Another Love Story

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Deze zondagmorgen heb ik weer LIVE een kaartje gemaakt met de nieuwe collectie Another Love Story van Studio Light. Het is deze slimline kaart geworden.


De basis is gemaakt met een slimline mal van Dutch Doobadoo uit de nieuwste collectie. 


De kleur Memento die perfect past bij het nieuwe papier is de kleur pistachio. Hier heb ik de randjes mee beinkt maar ook de teksten mee gestempeld.


Aan de binnenzijde van de kaart heb ik nog een extra dubbele kaart gemaakt. Formaat hiervan is 16 x 14 cm en deze heb ik gerild op 7 cm zodat een dubbele kaart ontstaat.


In het mooie papierblok zit ook een stansvel met uitdrukkers. Daarmee heb ik de kaart aangekleed.


De paperclip, het honingraatje en het leuke label zijn ook allemaal stansen uit deze nieuwe collectie Another Love Story. Ik heb voor jullie ook een leuke cardkit gemaakt me al deze materialen en die vind je onderaan deze blogpost.


Dankjewel weer voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende kaart!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen: