maandag 17 mei 2021

Geluk zit in het zonnetje

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Gisteren hadden we ons Mini Hobby Festijn 2.0 op de agenda staan. Ik heb daarbij deze tafereeltjeskaart gemaakt met de cardkit die iedereen vooraf ontvangen had.


Het designpapier komt uit de papierset zonnestralen. Zaterdag had ik voor de TV al lekker al deze plaatjes zitten knippen zodat ik ze zo kon plakken.


In mijn kijkkastje heb ik de meisjesgnoom verwerkt in de hangmat.


De voorzijde heb ik afgewerkt met de zon, wolkjes en de regenboog stansmal Happy Smile.


Ook de leuke tekst zit in de papierset van Bella Lulu.


Op 2e Pinksterdag organiseren wij ons Mini Hobby Festijn 3.0 en ook daar kun je nog een ticket voor kopen maar vol = vol!




Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Fijne dag allemaal!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

3 opmerkingen:

  1. Super leuk en wat een geweldig designpapier is dit en ook hele leuke plaatjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave creatie met dit leuke dp papier Jolanda....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Jolanda! We verlangen allemaal naar een beetje zon!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen