woensdag 12 mei 2021

Jong & Wild

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik graag een stoere Junglekaart met jullie delen. Ik heb voor deze jeep een stansmal van Elizabeth Craft gebruikt in combinatie met het Bella Lulu knipvel Jungle.


De diertjes heb ik uit het knipvel geknipt. Positioneer ze zodat het lijkt of ze lekker in de auto aan het toeren zijn met zijn drietjes.


De basiskaart heb ik weer als video opgenomen voor de leden die bij Noor & Zo een maandabonnement hebben voor de online workshops.


Deze leuke boom is ook een stansmal van ECD en die kun je dus helemaal zelf opbouwen.


Werk je kaartje af met de teksten uit het Bella Lulu knipvel.


Dankjewel weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    

2 opmerkingen:

  1. Wat n ontzettend leuk kaartje, daar wordt je gewoon vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mis een aapje. Mijn schoonzus is 40 weken zwanger en het thema is apen. Dit is echt zó een mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen