maandag 16 november 2020

Wees een ananas

Goedemorgen dames,

Zondagmorgen ben ik aan de slag gegaan met het mask art stencil van Dutch Doobadoo met de ananas. Ik heb weer lekker gespeeld met inkt en meer.


In de LIVE uitzending heb ik er deze kaart mee gemaakt.


Op de achtergrond heb ik de mask stencils van Studio Light gebruikt uit de grunge collectie.


En op de grote ananas heb ik weer kleine ananassen gemaakt met stempels van Bella Lulu.


Op zoek naar meer inspiratie met deze grunge mask stencils? Hop dan gezellig een rondje mee! 
Je mag vanaf hier weer doorhoppen naar:


Fijne dag en tot een volgende keer!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen: