zondag 8 november 2020

Autumn Scene

Goedemorgen allemaal,

Op deze zondag hebben we weer een gezellige bloghop voor jullie bij Noor! Design om te vieren dat de november release weer in de winkels ligt. Ik ben voor jullie aan de slag gegaan met de nieuwe herfstcollectie en ik heb er onderstaande kaart mee gemaakt.


De kaart heeft formaat 19 x 14 cm dus lekker groot zodat we er veel op kwijt kunnen. In het midden heb ik de nieuwe blauwe Noor! stans Viola gebruikt. Bij deze nieuwe mal heb ik een nieuw Bella Lulu knipvel gemaakt met bijpassende plaatjes.


Op de kaart heb ik diverse toefjes gemaakt met heel veel nieuwe herfstblaadjes. Ik heb ze gestanst uit zowel cardstock als designpapier en zo krijg je een leuke mix.


Om het geheel een beetje shabby te maken (herfstblaadjes zijn tenslotte ook niet egaal van kleur) heb ik met een Molotow marker in de kleur bruin lekker gespetterd op de blaadjes. 


Het designpapier van deze kaart komt uit de nieuwe set Crunchy Leaves en daar heb ik ook weer losse elementen uit geknipt zoals hier het bingokaartje met de pompoenen.



Bovenaan heb ik ook nog de nieuwe Guirlande stans verwerkt en in kleurtjes opgebouwd. We hebben naast de guirlande stans ook nog een bijpassende stans met allemaal losse blaadjes die dus met elkaar te combineren zijn.


Alle gebruikte materialen voor deze kaart vind je hier weer op een rijtje inclusief actiepakket.

Vanaf hier mag je weer lekker verder hoppen naar:


Ik wens jullie een fijne zondag!


   

7 opmerkingen: