maandag 9 november 2020

Samen waggelen we de winter in

Goedemorgen op deze maandagmorgen,

Weer een bloghop voor jullie van Bella Lulu zoals jullie van ons gewend zijn op maandag. Vandaag lichten we de leuke nieuwe pinguïns uit die op het allernieuwste Bella Lulu knipvel staan.


De basis is gemaakt met een drieluik mal van Dutch Doobadoo. Deze heb ik beplakt met een designpapiertje met een sneeuwlandschap uit de set Sleigh Ride. De kleurtjes in de set designpapier Sleigh Ride matchen weer perfect bij de plaatjes van de pinguïns.


In de cardkit zit ook een leuke collectables stans waarmee je een iglo en een berglandschap kunt maken.


De kaart is afgewerkt met sneeuw uit de Pentart Crystal Snow pen.


Ik heb een leuke tekst uit het Bella Lulu knipvel gebruikt en deze gestanst met de Bella Lulu nesting dies.


Wil je zien hoe ik deze kaart gemaakt heb? Je kunt de video nu terugkijken op YouTube:



Ik heb deze kaart gemaakt met onderstaande Cardkit van Noor & Zo:


Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Ik wens jullie een fijne maandag en tot de volgende keer!

   

 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en dit knipvel is zo leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige drie luik heb je gemaakt , er is veel op te zien en de pinquins vermaken zich wel in de sneeuw.Een lekkere beker chocolade melk houdt ze warm.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die 3 leuk op deze manier. Echt winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaaf deze kaart met de Pinquins en de iglo, boompjes en bergen. Liefs, Monica

    BeantwoordenVerwijderen