maandag 9 november 2020

Stempeltechnieken met Harmony inkten


Hoi allemaal,

Wat is er zondag enthousiast gereageerd op de stempeltechnieken die ik LIVE bij Hobbizz heb laten zien!
Ik heb meerdere kaartjes gemaakt en daar was dit er 1 van. De video met complete uitleg kun je nu terugkijken op het Hobbizz You Tube kanaal:




Ik heb in deze LIVE uitzending uitleg gegeven over de Harmony Water Reactive inkten van Spectrum Noir.  De set met inkt was helaas in no time op maar die komt binnenkort terug op voorraad.
Binnenkort volgt hierop zeker deel 2 bij Hobbizz.

Klik {HIER} om de Hobbizz kit met gebruikte stempels te bekijken.


En goed gereedschap is natuurlijk het halve werk. Je hebt wel de juiste blending tools nodig om tot een goed resultaat te komen. Ik gebruik voor ieder kleurtje inkt een apart sponsje.
Klik {HIER} om deze Hobbizz kit te bekijken.


Bij Hobbizz hebben we ook toffe voordeelverpakkingen met kaarten en enveloppen. Deze zijn superhandig om je stempeltechniekjes op te verwerken zoals ik hieronder gedaan heb.
Klik {HIER} om deze Hobbizz kit te bekijken.


Er gaat zeker nog een vervolg komen op deze stempeltechnieken. Houd de Hobbizz Facebook groep dus goed in de gaten en mis niets!

   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten