dinsdag 3 november 2020

English Garden

Goedemorgen allemaal,

Vorige week zondag heb ik LIVE dit paarse boekje met flapjes gemaakt. De basis is gemaakt met een Essentials mal van Studio Light.


Met de Bella Lulu stansmal Stitched Borders heb ik overal leuke stikrandjes in mijn boekje gemaakt en dus ook aan de labels.


In het designpapier English Garden zitten mooie losse elementen om je boekje mee op te pimpen.


In het boekje heb ik nog extra pagina's gemaakt maar dit laat ik zien in de video.


In de bijbehorende cardkit zit ook de mooie stansmal HOERA die ik in mijn boekje verwerkt heb.


Bind je boekje door een lintje te rijgen in de daarvoor bestemde gaatjes.


Je kunt de video van het maken van dit project nu weer terugkijken op het Noor! Design You Tube kanaal:


En de gebruikte materialen vind je hieronder. We hebben nog een paar kits English Garden bij kunnen maken je krijgt alleen wel een ASSORTI mix van designpapiertjes English Garden.


Bedankt weer voor jullie bezoekjes en graag tot een volgende keer!

   

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten