maandag 21 november 2016

Time to drink champagne

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Leuk dat jullie weer even langskomen op mijn blog. Ik krijg maar geen genoeg van het nieuwe Noor! Design stansblok Christmas Carol. Ik kwam in het stansblok de banner "Time to drink champagne" tegen en toen wist ik meteen dat ik die wilde gebruiken op de Dutch Card Art mal van de champagnefles. 


De basis heb ik gesneden uit kraftpapier. Het designpapier komt uit weer uit het Noor! Design stansblok Christmas Carol.

Het designpapier in dit blok is lekker stevig. Daar heb ik ook de poinsettia's uit gestanst. Ik heb alle randjes een beetje "vies" gemaakt met witte gesso. 


Leuk kaartje geworden toch? 


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten