woensdag 23 november 2016

Een fijne verjaardag

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen lieve dames,

Vandaag weer een kaartje voor jullie. Ik heb al zoveel leuks voorbij zien komen met de Dutch Card Art mal Cookie Jar dat ik me er ook eens aan gewaagd heb. Ik heb er geen koekjespot van gemaakt maar een leuke jampot. 


De basis is uit kraft gesneden en het designpapier is van Maja Design. Het ingekleurde stempelafdrukje is van Hanglar Stanglar. 


We hebben bij Noor! Design inmiddels twee mallen met grasrandjes, hoog en laag. 

  

Zie je hoe leuk het is om die bij elkaar te gebruiken?
De aardbeitjes zijn natuurlijk ook van Noor! Design en komen uit de collectie Berry Sweet. 


Het label komt uit een Dutch Paper Art vel en heb ik aan de pot geknoopt met touw.
Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vinden!
Tot snel maar weer en bedankt weer voor jullie bezoekjes. 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten