maandag 23 november 2015

Berry Sweet

We blijven toch allemaal dol op het maken van doosjes en tasjes? Daarom heb ik ook voor de maand december voor Dutch Doobadoo weer een nieuwe Dutch Box Art mal ontworpen. Dit keer is het een little gift bag, heel toepasselijk bij de aankomende feestdagen.


Ik heb het doosje bewerkt met designpapier en stansen uit de Noor! Design collectie Berry Sweet. In de gift bag heb ik kersenbonbons gestopt dus ik vond de kers op de voorzijde wel toepasselijk. 


Bovenaan het doosje heb ik een randje uit een Dutch Paper Art vel gebruikt. 


Vanaf woensdag liggen deze nieuwe artikelen neer in de winkels. Ik hoop dat dit malletje jullie weer bevalt en ik wens jullie er weer veel hobbyplezier mee!

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




1 opmerking:

  1. Ik ben gek op doosjes en tasjes knutselen :) Helemaal leuk deze mal Jolanda en een super mooi voorbeeld :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen