dinsdag 3 februari 2015

Voor Floor

Goedemorgen allemaal,

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo van februari ligt alweer in de winkels. Weer heel veel leuks met het thema "Happy Birthday". Vandaag laat ik jullie zien dat deze producten niet alleen te gebruiken zijn voor verjaardagskaarten. Ik heb de nieuwe Dutch Card Art mal met het kadootje gebruikt als babykaartje. 


Deze mal bestaat dus uit 2 delen: een envelop en een insteekkaart. Je tekent de mallen weer over op cardstock en knipt ze uit. Maak ook de rillijnen erin. 


Op de foto hieronder zie je hoe het geheel eruit ziet als je de kaart in de envelop steekt. Ik heb op mijn project de nieuwe vintage plaatjes uit de Noor! Design Paper & Pictures blokjes gebruikt. 


Voor de envelop heb ik het plaatje met een zwangere buik gebruikt en voor de kaart een plaatje van een baby. In deze blokjes zitten de plaatjes in zowel sepia als zwart wit. 


De takjes komen uit de Vintage Flourishes collectie en heb ik gecombineerd met paper flowers. 


Vorige week is Jaap van Dutch Doobadoo papa geworden van een mooie meisje met de naam Floor. 
Vinden jullie het leuk om Jaap een kaartje te sturen dan mag dit naar dit adres:

PRONTY B.V.
t.a.v. Jaap van de Wouw
Industrieweg 58
5145 PW Waalwijk

Eindelijk was ze dan daar..... ;-)


De teksten heb ik zelf gemaakt op de computer en geprint op designpapier uit het Noor! Design blokje Spring. Het strikje komt uit de Noor! Design collectie Ribbons & Bows.


Op de envelop heb ik het populaire vlaggenlijntje gebruikt met daarop de naam "Floor" gestempeld met de Noor! Design Typewriter Keys stempels. 


Er komen de komende daagjes nog meer leuke projecten aan die ik voor Floor gemaakt heb dus houd mijn blog goed in de gaten. 

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



4 opmerkingen:

  1. hallo,

    je creaties voor Floor zijn Prachtig!!!

    Gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart voor Floor. En die nieuwe maal van ddbd...hebbe, hebbe!!!

    Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en wie weet gaan Noor en Floor later wel samen werken. De namen klinken leuk naast elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is weer prachtig jolanda heb deze mal net mee genomen is weer erg mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen