zondag 1 februari 2015

In de spotlight - Clear Stamps Feestje

Goedemorgen allemaal,

Het is alweer februari. Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de stempelS "Ik geef een feestje"  eens uitlichten.



 

Deze 2 leuke stempels zijn erg leuk voor cadeautjes voor de juf of meester of om zelf uitnodigingen te maken voor je eigen feest.
En dit is mijn bijdrage geworden:


Ik dacht laat ik eens gek doen en een uitnodiging voor een jongen maken! Het stempelafdrukje is van Hanglar Stanglar en is door Sas ingekleurd met Copics. 


De nieuwe sterrenrand mocht ook niet ontbreken. Deze is onmisbaar bij jongenskaarten. Verder heeft Dutch Doobadoo ook Dutch Paper Art vellen in kraftpapier met o.a. deze gears. 


In het centrum van de kaart heb ik dus de uitnodigingsstempel gebruikt. Ik heb hem wat ingekort, dat kan dus ook. Maar op deze manier kun je dus als mama zelf de uitnodiging voor je zoon / dochter maken. Dan maken ze natuurlijk helemaal de blits op school!


Vul op het kaartje dus gezellig zelf de gegevens in wanneer het feestje gehouden wordt.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 februari t/m 3 februari  langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 


 

En hier vindt je de lijst met namen van alle Noor meiden waar je langs mag hoppen om mee te kunnen doen met onze bloghop. Vergeet niet op ieder blog een reactie achter te laten!



We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren.  Van hier vandaag mag je dus doorhoppen naar het blog van Jenine. Heel veel plezier!


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



21 opmerkingen:

  1. I love it.
    J'adore les couleurs et tous les petits détails.
    Très joli.
    Danke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke jongenskaart,en idd de sterretjes mogen daarbij niet ontbreken.fijn ook dat er duidelijke uitleg bij staat en de gebruikte mallen.Na een aantal jaren uit de kaarten wereld te zijn geweest ben ik weer terug,dus ik ben weer volop spulletjes aan het aanschaffen om ook weer lekker aan de slag te kunnen.in de tussentijd vergaap ik me aan al het mooie`s op diverse blogs.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk een jongens kaart. Altijd een feestje om jullie mooie uitwerkingen te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje voor een jongen. Ziet er heel mooi uit !
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een hele leuke kaart geworden toppie hoor!
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart, erg mooi geworden...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda wat een super leuke jongens uitnodigings kaart heb je gemaakt leuk is die nieuwe sterren stans en de kleuren die je hebt gebruikt vind ik ook heel mooi!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jolanda wat leuk dat jij een jongens uitnodiging heb gemaakt. Ik vind hem super. Daar haal ik weer nieuw ideeën uit.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad heel apart om een uitnodiging voor een jongen te maken....super zijn de stencils van DDBD en ook leuk dat je de uitnodigingstekst niet als tag maar als middelpunt van de kaart hebt gemaakt! Een hele mooie kaart! Dank je wel voor het showen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een Super mooie uitnodigingskaart is Het!!
    De stempel is geweldig.
    groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. stoer en lief tegelijkertijd
    weer erg mooi jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi wat een mooie kleurencombinatie. Gave kaart
    Grt bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi wat een mooie kleurencombinatie. Gave kaart
    Grt bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,
    Wat een leuke kaart is dit he zag hem al in me mail.De nieuwe stansen doen het er super goed op.En de doily vind ik zo super net kant, ja en niet te vergeten de sterrenrand ik ben er ook helemaal weg van,echt ook een topper! Welke jongen zou niet zo'n gave uitnodigingskaart aan ze vriendjes willen overhandigen!

    liefs Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige uitnodiging. Mooie kleuren en stansen. Geweldige stempelsets.

    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke uitnodiging voor kleine jongetjes heb je gemaakt Jolanda. De kleuren vind ik prachtig bij elkaar en de indeling met alles eromheen vind ik ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hé een uitnodiging voor een jongetje...een leuke, stoere kaart.
    Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen