woensdag 11 februari 2015

Ook aan de scrap

Hallo meiden,

Ik ben ook overstag.... sinds ons freubelweekend in Nijverdal ben ik ook aan de scrap. Ik werkte natuurlijk al wel wat met foto's in mini-boekjes en op canvassen maar ik heb me nu ook gewaagd aan mijn eerste Project Life Layout. Met een beetje hulp van Corina en Raff is het prima gelukt.


Het formaat van mijn layout is 15 x 21 cm. Ik heb papier uit het Noor! Design Wood Textures blok gecombineerd met papier van Autenthique. 


De tekst "Hello Sunshine" is van greyboard en zal vanaf 1 maart in de winkels liggen onder het Dutch Doobadoo label. Ik heb het greyboard zwart gemaakt met gesso.


Zoals je ziet kun je al je Noor mallen prima gebruiken op een scraplayout!


Wil jij inspiratie opdoen hoe je foto's kunt combineren met Noor! Design producten? Word dan nu lid van onze speciale Noor! Design Scrapbooking groep:


Je mag daar natuurlijk ook je eigen layouts posten. Hopelijk zien we je daar!

1 opmerking: