maandag 9 februari 2015

Piece of cake

Goedemiddag allemaal,

Wij zijn weer terug van een heerlijk freubelweekend in Nijverdal. Wat heb ik genoten met mijn vriendinnetjes Raff, Corien, Joyce, Jenientje en Kim. De hele dag non-stop kaartjes maken tot diep in de nacht. Weer thuis aan het werk zijn is dus wel even wennen weer!
We zijn erg productief geweest dus ik ga jullie deze week heel veel nieuwe creaties laten zien. Vandaag als eerste deze taartpunt.


Ik heb deze gemaakt met de nieuwe Dutch Card Art mal taartpunt. In deze verpakking zitten 3 losse tekenmallen. De eerste is voor het doosje zelf en de andere twee zijn voor de decoratie op je taart. 


Je kunt in het doosje wat lekkers doen bijvoorbeeld chocolaatjes zoals ik gedaan heb.


Bovenop de taart heb ik ene lekker "toefje" gemaakt. Hier heb ik de Noor! Design rolroosjes en nieuwe blaadjes Vintage Flourishes gebruikt. 


Ik hoop dat jullie dit weer een leuk cadeau-idee vinden. Fijne dag gewenst nog allemaal!

 
 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:

  1. wow, this is gorgeous. Love that cake stencil ... so creative!
    Hugs, t.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend doosje, wat een mooi mal is dat.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen