woensdag 29 april 2020

Flipalbum Streetwear

Hoi allemaal,

Het leek me wel gezellig om in een LIVE weer eens te gaan werken aan een wat uitgebreider project. Het is dit keer een flipalbum geworden met het nieuwe Streetwear papier van Noor! Design.


De video voor het maken van dit project kun je nu terugkijken op YouTube:



Om dit project te maken heb je het volgende nodig:


Cardstock
·      H 14,5 x B 29 cm – ril aan de korte kant op 7 – 7,5 – 21,5 – 22 cm
·      H 30,5 x B 13,5 – ril aan de korte kant op 8 – 21,5 cm
·      H 14,5 x B 27,6 – ril aan de korte kant op 13,8 cm
·      H 14,5 x 21 cm – ril aan de korte kant op 2 – 12 cm

Bijpassend designpapier
Magneetjes
Dutch Shape Art mal 470.713.146


Op de sluiting heb ik met de Buckles mal uit de collectie Vintage Jeans een sluiting gemaakt.


En voor de pocket aan de binnenkant van je boekje neem je een stukje cardstock van B 9,5 x H 4,5 cm. Mat hierop een stukje designpapier van B 9 x H 4 cm. Ik heb hier het randje van de collectie streetwear ook achter geplakt. In de pocket kun je kaartjes steken uit het designpapier.





We hebben er ook weer een leuk ACTIEPAKKET bij gemaakt, met daarin de Dutch Shape Art mal, het designpapier Streetwear en de kleine magneetjes. Ook alle overige gebruikte materialen vind je bij elkaar in onze Noor & Zo webshop:

klik {HIER} om te bestellen


Ik hoop dat ik jullie in deze rare tijd weer mag inspireren om weer eens aan een wat groter project als dit flipalbum te beginnen. 



Ik hoop dat ik jullie weer mocht inspireren met dit leuke project en bedankt voor jullie bezoekjes aan mijn blog. Graag tot een volgende keer!


   

-->

Geen opmerkingen:

Een reactie posten