dinsdag 14 april 2020

Een beredikke knuffel

Dag allemaal,

En gezellig dat je weer even langskomt op mijn blog. Dit keer heb ik deze berenkaart voor jullie gemaakt. Toen ik dit nieuwe knipvel van Bella Lulu gemaakt had wist ik dat het een beer in een raam moest worden, omdat ik in wilde spelen op de populaire berenjacht hype! :)


Ik heb als basis de Shape Art XL slag van Dutch Doobadoo gebruikt. Die is lekker groot dus daar kan lekker veel op. Het raam is ook een Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo. Ik heb dit keer alleen de roedes uit het raam geknipt.


Achter het raam heb ik een vouwgordijntje gemaakt. Ook dit laat ik zien in de video die ik gemaakt heb. Wil je de hele video van het maken van deze kaart terugkijken. Dat kan op You Tube:



Ook de leuke tekst zit in het knipvel van Bella Lulu.




We hebben bij deze uitzending weer een leuk ACTIEPAKKET voor jullie gemaakt.



Bedankt weer voor het kijken en ik wens jullie nog een fijne dag!

   


1 opmerking: