donderdag 2 april 2020

Eat sleep create repeat

Goedemorgen allemaal,

Jullie hebben er vast al wel iets van voorbij zien komen maar vanaf heden hebben we ons Dutch Doobadoo Design Team opgesplitst in 2 teams:

Design Team Mixed Media
Design Team Scrapkaarten

We gaan vanaf nu dan ook 2 x per maand een nieuwe collectie uitbrengen:
1e donderdag van de maand: Mixed Media
3e donderdag van de maand: Kaarten maken

Wat zijn supertrots op onze nieuwe Mixed Media collectie en onze nieuwe Design Team leden. Zie hier de nieuwe collectie die vanaf vandaag te vinden is bij de betere hobbyspeciaalzaak.

Ik ben er zelf natuurlijk ook mee aan de slag gegaan en heb een pagina gemaakt in mijn Art Journal. De achtergrond heb ik eerst op kleur gemaakt met acrylverf in geel- en groentinten. Ik heb de verf met een spatel opgebracht zodat niet de hele pagina gevuld was, en de delen die nog open waren heb ik later met een blending tool en distress inkt opgevuld.


Vervolgens heb ik met het nieuwe mask stencil en de Dutch Doobadoo structuurpasta het motief aangebracht. Dit motiefje heb ik weer op kleur gemaakt met Gelatos.


En toen zag ik er eigenlijk wel bloemen in dus heb ik met een multiliner er een bloem van getekend met steel en blaadjes. De blaadjes weer ingekleurd met distress inkt.


Ik heb er een dubbele pagina van gemaakt.


Ook nieuw zijn die te gekke tekststickertjes en ook de Paper Art vellen met woordjes. Die maken je pagina helemaal af!


  • Ga tussen 2 april t/m 4 april 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je mag vanaf hier weer doorhoppen naar het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

   


21 opmerkingen:

  1. Ook heel mooi....prachtig gedaan met de bloemen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow een echte lente gevoel krijg je van deze creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en wat leuk die bloemen met het mask stencil! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor leuk om al die verschillen te zien. Leer hier super veel van. Zin om met mixed media te gaan starten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke pagina's heb je gemaakt voor je art journal,mooie lente kleuren.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke pagina's Jolanda, lekker fris van kleur.
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekkere vrolijke pagina’s.
    Gaaf zo met die bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie collectie weer en super die dubbele kaart en lekkere lente/zomer kleuren. Leuk die teksten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke, vrolijke pagina’s, thankx voor de inspiratie.... enne gelato’s ... o ja die had ik ook nog😌

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik moet bekennen dat ik de combi Jolanda en mixed media niet verwacht maar je bent van alle markten thuis super leuke pagina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie frisse creatie. Prachtig gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi deze pagina's in je Art Book Jolanda...prachtig deze felle zomerse kleuren..hele mooie nieuwe mask zijn er weer uitgekomen .Daar word ik gewoon blij van ....dat heb je gewoon nodig in deze sombere tijden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ow wauw!!! Jij bent ook echt van alle markten thuis he!😂 Super! Mooie kleuren, beetje vrolijkheid!! Mooie pagina's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! Bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachitge pagina. Wat leuk om zo het creatieve proces te volgen in het ontstaan van bloemen.
    De kleuren zijn zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. vrolijke en zonnige pagina's daar wordt ik blij van . Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen