woensdag 13 mei 2020

Voor een sportieve jarige

Dag allemaal,

Vandaag wil ik dit stoere voetbalkaartje graag aan jullie laten zien wat ik deze week in een LIVE uitzending gemaakt heb. Het is een langwerpige dubbele kaart geworden. De formaten vertel ik je in de video.


Ik heb op deze kaart ook de nieuwe Card Art set van Dutch Doobadoo gebruikt. Hierin zit een mal met het woord HOERA en een mal met kaarsjes. De kaarsjesmal is een mal met een knipoog. Je kunt in een zigzagvorm het aantal kaarsjes van de jarige die je kaart gaat ontvangen in je kaart verwerken.


Deze kaart is gemaakt voor een klasgenootje van Noor die 8 jaar gaat worden en gek is op voetbal. De leuke teksten en de voetbalplaatjes komen uit het nieuwste Bella Lulu knipvel.


Met de One of a Kind alfabet bannertjes heb ik de tekst 8 jaar gemaakt.


Maak je kaart af door nog wat doodlerandjes om je letters te tekenen.


De video kun je nu terugkijken op het Noor! Design YouTube kanaal:


En dit is het actiepakket dat we bij deze uitzending gemaakt hebben: 



Bedankt weer voor het lezen en tot een volgende keer!

   

1 opmerking: