zondag 3 mei 2020

Cadeautasje

Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat jullie weer een rondje meehoppen. Ook ik ben aan de slag gegaan met die leuke Online workshop van het cadeautasje, bedacht door Corry. Ik heb mijn tasje bewerkt met het mooie nieuwe designpapier Zomergeluk van Bella Lulu. 

*** Klik {HIER} om deze set te bestellen ***



Ook dat mooie label zit in het setje designpapier. Het papier wordt eind deze week verwacht.


De hengsels heb ik ook gemaakt uit een strook van 2 cm breed cardstock, en hier designpapier op gemat. Zet de strookjes wel vast met tacky tape zodat ze niet los gaan. 


** klik {HIER} om de online workshop te bestellen **

Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Ik wens iedereen een fijne zondag!

   


8 opmerkingen:

  1. Super mooi tasje, leuk om er een cadeautje in te doen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk tasje en heel mooi design papier.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf tasje Jolanda, mooi cardstock...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk tasje geworden...ik krijg zin in de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg romantisch uit, leuk voor moederdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi tasje, cadeautjes erin en klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi en leuk tasje! Dat nieuwe design papier is echt prachtig!
    Groetjes Ingrid Van Moer

    BeantwoordenVerwijderen