maandag 25 mei 2020

Als ik kon toveren

Goedemorgen allemaal,

Ik ben weer eens met de Dutch Build Up beer aan de slag gegaan van Dutch Doobadoo. Beer heeft gehoord dat er iemand ziek is dus die kijkt niet zo blij.... :(


De beer heb ik het woord ZIEK in de hand gegeven, ook dit is een Dutch Doobadoo Card Art mal. Achter het woordje piepen een paar uiltjes uit met een opkikkermuts.


De beer heb ik verwerkt op de nieuwe Dutch Shape Art mal Ticket die vanaf vandaag in de winkels ligt. Het designpapier komt uit de set Spring's Arrival van Noor! Design. De kleurtjes matchen weer precies met de kleuren van het knipvel.


Rondom het woord ZIEK heb ik ook nog wat doodle randjes getekend.


Wil je deze kaart ook maken? We hebben er een leuk ACTIEPAKKET bij gemaakt:



Dit is tevens mijn bijdrage aan de bloghop van Bella Lulu van vandaag waarin we het opkikker knipvel uitlichten. Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het blog van:


Ik wens iedereen een fijne dag!


   


4 opmerkingen:

  1. Super schattig deze beterschapsbeer! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk. Die beer is ook overal mee te gebruiken. Mooie combi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Jolanda, mooie beterschapskaart, de beer is top in combi met de plaatjes.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een super mooie kaart heb je gemaakt. Het kikkervel is ook weer zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen