maandag 4 mei 2020

Een beredikke knuffel

Hoi hoi,

Deze hadden jullie nog van mij tegoed, het kaartje van de LIVE van gisteren. Ik heb een envelop met tag erin gemaakt naar het idee van Miranda. 


Je kunt de video terugkijken op het Noor! Design You Tube kanaal:



De basis voor de kaart is gemaakt met de Dutch Shape Art mal Esmee. Neem deze in zijn geheel over en vouw de 3 flappen naar binnen zodat een soort envelop ontstaat. De envelop heb ik vastgemaakt met de blauwe Noor mal die je erop ziet.


Vervolgens maak je nog een tag ook met de Esmee Shape Art mal. Hier maak je dus alleen de ronding aan de bovenzijde. Maak de tag een halve centimeter smaller dan je envelop zodat je de tag erin kunt schuiven.


Ik heb de kaart opgepimpt met de beren uit het Bella Lulu knipvel. Ook de leuke teksten zitten op hetzelfde vel.


En we hebben bij deze uitzending natuurlijk ook weer een leuk ACTIEPAKKET voor jullie gemaakt:


Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en graag tot een volgende keer!

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten