donderdag 19 maart 2020

You & Me

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat je ook even langs komt op mijn blog. Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met de nieuwe Noortjes. Ik heb met het nieuwe papier Country Garden dit leuke boekje gemaakt.


De basis heb ik gemaakt het de nieuwste Dutch Doobadoo mal die vanaf morgen in de winkels ligt. Je kunt hiermee weer een te gek boekje maken.


Het designpapier dat ik gebruikt heb is de nieuwe set Country Garden. Hier zitten ook weer bijpassende labelvellen bij met heel veel leuke teksten en ook losse plaatjes om uit te knippen. Ik heb de losse plaatjes allemaal verwerkt met 3D kit zodat je mooi diepte krijgt in je kaart. 


De stansjes Friends en You & Me komen uit een nieuwe set Little Happiness. Hier zitten deze keer ook weer handige stansjes bij om je tekst te "matten", dat wil zeggen een wit randje er omheen te maken.



In het boekje heb ik zelf nog een paar extra flapjes gemaakt door een strook te nemen van 10 cm hoog x 30,5 cm. Ril deze in gelijkmatige vlakjes en zo krijg je een kleine harmonica.





In de sets met labelvellen Country Garden zitten ook ontzettend veel losse elementjes om uit te knippen die je kunt gebruiken om je project leuk op te pimpen. Ik heb de plaatjes met 3D kit opgeplakt zodat je wat diepte krijgt.


Vanaf hier mag je weer doorhoppen naar het Noor! Design blog.
Gezellig dat je weer mee gedaan hebt.

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  



14 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart met de nieuwe artikelen! Prachtig hoe je de labels van het nieuwe labelvel verwerkt hebt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie met de nieuwe DDBD mal en de nieuwe Joy en Noor collectie! Vind dit designpapier echt geweldig in die zachte pasteltinten. Echt helemaal mijn ding! En dan die mooie bijpassende labelvellenset, die maken het echt af! Prachtig hoe je alles weer zo mooi gecombineerd hebt!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Wow....dit is ook SCHITTEREND Jolanda.
    Ik val van de ene verbazing in de andere.
    Je hebt er zo iets MOOIS van gemaakt met dit prachtige paper.
    Het ziet er rustig uit hoewel er toch heel veel te zien is.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je boekje mooi geworden Jolanda. Schitterend!! Mijn vingers jeuken om met deze mooie set aan de slag te gaan.
    Wat een lieve kleurtjes en wat een mogelijkheden met deze DDBD mal. Wat een mooie collectie deze maand.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjeetje, deze is ook al weer zo gaaf... leuk miniboekje geworden!!!😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi mini boekje, vind de kleuren en plaatjes echt heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze creatie vind ik weer helemaal te gek. Wat een onwijs gaaf papier. Misschien iets voor een live;-). Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben op slag verliefd
    Wat een schatje is deze creatie
    Het papier en het pakket met teksten en plaatjes is een feestje om in handen te hebben en als je dit dan ziet gaat het kriebelen ermee aan de slag te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow ….dit is nou nog eens Toppertje. Geweldig wat een prachtig kunstwerk Jolanda!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Jolanda. Supermooi boekje met die uitklapbare deeltjes en die mooie teksten. Prachtige IN pastel ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dat papier mooi en ideaal de bijpassende labels / plaatjes, helemaal weg van je prachtige boekje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Jolanda, dit is echt een creatie. Er is zoveel moois op te zien en alles combineert prachtig met elkaar.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, prachtig! Wat leuk al die gevouwen elementen.

    BeantwoordenVerwijderen