vrijdag 13 maart 2020

Favorite babygirl

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Tijdens onze laatste DT dag hebben we van Nicole een lesje Cadence gehad. Deze layout lag nog steeds te wachten om afgemaakt te worden en dat heb ik gisteren dan ook gedaan. Het is een scraplayout geworden op formaat 12 x 12" met een foto van Noor toen ze een paar daagjes oud was. 


Als je een mixed media layout wilt maken zul je dus ook aquarelpapier moeten gebruiken. Dit hebben we natuurlijk ook in formaat 30,5 x 30,5 cm. 


De tekst babygirl heb ik gemaakt met een set stansmallen van Craft Emotions, de hoogte van de letters is 2 cm.


Ook hebben we heel veel toffe Noor stansen die je prima kunt gebruiken bij het scrappen. Zorg dat je altijd clusters maakt, dus groepeer je stansjes zoals ik hier gedaan heb. En die stoere stansmallen combineren weer prima met de schattige vlindertjes uit het Bella Lulu knipvel.


Voor de achtergrond heb ik diverse producten van Cadence gebruikt. Wil je ook leren om mooie achtergronden te maken? Dan is deze workshop op zaterdag 23 mei misschien iets voor jou:


Je gaat dan naar huis met een tof naslagwerk met diverse technieken waarmee je dan zelf aan de slag kunt op je projecten. Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog en een fijn weekend gewenst!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


  


1 opmerking: