dinsdag 10 maart 2020

My best friend

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag een poezenkaartje voor jullie gemaakt met de nieuwe collectie Purrfect Kittens van Noor! Design. Ik heb het designpapier gecombineerd met de bijpassende labelvellen.


De basis voor deze kaart is de accolademal van Dutch Doobadoo. Hier heb ik pockets van gemaakt met daarin allemaal leuke labels. De kaart is verder afgewerkt met de pozen van een Bella Lulu knipvel.


Voor de dames die een all inclusive abonnement hebben bij Noor & Zo heb ik van deze kaart ook weer een video gemaakt. Bij deze video hebben de dames ook het patroon met formaten voor de achterkaart gekregen.

Wil je meer weten over ons abonnement voor de Online Workshops? 
Klik dan op onderstaande afbeelding.



Ik wens iedereen nog een fijne dag!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten