maandag 23 maart 2020

Word maar snel beter

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat je weer even langskomt op mijn blog. Vandaag zijn we met ons team weer aan de slag gegaan met de Online Workshop van de kiekeboekaart die bedacht is door Thera. In het midden van de kaart zit dus een kiekeboevenster waar een tekst tevoorschijn komt zodra je de kaart open klapt.


Ik heb op mijn kaart weer gewerkt met het mooie papier Violet Dreams. 


Deze tekst vind ik momenteel erg toepasselijk. Deze komt uit onze stempelserie Little Happiness en ik heb deze gestempeld in de kleur Memento Sweet Plum.



** klik {HIER} om deze online workshop te bestellen **

(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)
De inhoud van deze online workshop is als volgt:

  • Opbouw en uitleg kiekeboe kaart
  • patroon in PDF
Je mag vanaf hier weer doorhoppen naar het blog van:


Veel plezier met hoppen en blijf gezond!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en idd dat papier is zo mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart en zeker in deze tijd toepasselijke tekst! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Jolandai Tekstjes zijn zeer toepasselijk in deze tijd. Het designpapier is zoooooo mooi!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie toepasselijke kaart jolanda. Vanuit Belgiƫ een virtuele knuffel!
    Groetjes vicky

    BeantwoordenVerwijderen