woensdag 11 september 2019

Xmas

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo allemaal,

De nieuwe Noortjes liggen vanaf morgen weer in de winkels. Ik ben er al mee aan de slag gegaan en heb er deze kerstkaart mee gemaakt. 


De basis voor de kaart is gemaakt met de Dutch Card Art mal Xmas. Ik heb de de letters XMAS verhoogd opgeplakt met foamtape. 


De nieuwe blauwe doily mal met daarin het santa plaatje is de erecatcher op deze kaart. Ik heb met de Nuvo drops zelf parels gemaakt op de doily mal, de kleur is autumn red.


Ik heb de doily opgeleukt met een toef met bloemen en takjes. 


Zaterdag 14 september geef ik samen met Miranda een demo met de nieuwe Noortjes bij Noor & Zo. Kom dus gezellig langs als je zin hebt!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

  


2 opmerkingen:

  1. WAUW Jolanda, wat heb je dit ontzettend gaaf gedaan!!
    Heel erg gaaf!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Die blauwe mal is toch zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen