donderdag 19 september 2019

Kopje thee?

Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat je ook nog even langskomt op mijn blog. Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met de nieuwe Noortjes en heb er deze smalle easelkaart mee gemaakt.


Ik heb op deze kaart de nieuwe blauwe Noor mal met bijpassende randstans gebruikt.


Het mooie papier komt uit de nieuwe set Ivy Cottage, ook de plaatjes komen uit deze set.

Ik heb er nog een leuke tekst op verwerkt.


En nog even het zij-aanzicht van mijn smalle easelkaart.


Voor diegenen die een All Inclusive maandabonnement hebben bij Noor & Zo heb ik hier weer een video bij gemaakt van hoe ik dit model kaart heb je gemaakt. 
Wil je meer info over dit maandabonnement? Klik dan op onderstaande afbeelding.



We hebben aan deze nieuwe Noor! Design release ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 19 september t/m 21 september langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Vanaf hier mag je doorhoppe naar het blog van:



Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.


    

19 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart. Heel mooi met het nieuwe designpapier en de nieuwe doilymal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie easel kaart heb je gemaakt en wat een prachtige producten zijn er weer uitgekomen , De ronde stans mal vind ik prachtig .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n prachtige creatie met de nieuwe knutselspulletjes Jolanda....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieve kaart met die zachte kleurtjes. Echt een cadeautje om te geven of te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal zo mooi geworden dat ik weer w at ideetjes opgedaan heb

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De easel kaart ik heb me er nog niet aan gewaagd.maar hij ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige wandelkaart heb je gemaakt.
    Heel mooi design papier heb je gebruikt.
    Wat zijn er weer mooie nieuwe hobby spulletjes uit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was weer geweldig om bij alle dames langs te hoppen. Ook jij hebt een schitterende kaart gemaakt. Die nieuwe Noortjes zijn Super mooi!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, blij met mijn all inclusive abonnement. Zo'n mooi model.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Leuk model die smalle easelkaart, is weer eens wat anders... Prachtig designpapier in mooie kleuren en zo leuk met de vogeltjes! De nieuwe blauwe mal is ook weer geweldig!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, echt een schitterende kaart is het geworden. Ik ben echt verliefd op het Ivy Cottage papier. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf kaartje Jolanda!!! Hele mooie kleurtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo,
    het is altijd spannend een bloghop te mogen meemaken, een heel avontuur.
    Vanaf het eerte kaartje viel mijn mond al open, wat een prachtige kaart, een stijlvolle stans en met een zeer mooie papierlijn, zeer mooi kleur!!!...
    Groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Jolanda met dat mooie vogel papier en die mooie stansen. Geweldig
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw ook weer zo'n pareltje met dat supermooie papier, love it. Die mallen zijn zo mooi, de bloemen passen ook zo goed in het geheel, ik geraak hier echt niet op uitgekeken.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Werkelijk schitterend Jolanda. Dit papier is prachtig en die nieuwe ronde blauwe Noor mal heeft wel een heel hoog "hebben" gehalte.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart. Die mal is echt een juweeltje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen