maandag 9 september 2019

Spetterend nieuwjaar

Goedemorgen allemaal,

Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met de pyramidekaart. Wat is het een leuk model! Ik heb hem uitgewerkt met de collectie Rustic Christmas van Noor! Design.


Ik heb de kaart natuurlijk aangekleed met heel veel leuke Noor stansjes uit de kerstcollecties.


De tekst komt ook uit het Bella Lulu knipvel Rustic Christmas.


** klik {HIER} om deze online workshop van de pyramidekaart te bestellen in onze Noor & Zo webshop **

(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze workshop is als volgt: Opbouw en uitleg pyramidekaart

Vanaf hier mag je doorhoppen naar het blog van:



Wij wensen jullie nog veel inspiratie toe bij deze hop!
 
   


13 opmerkingen:

  1. helemaal leuk in deze zachte pastelkleurtjes ! tof modelletje inderdaad
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie! Heel leuk en origineel model! Ik hou echt van deze pastelkleurtjes! Ik werk graag met andere kleurtjes voor kerst. Het moet niet altijd dat traditionele rood en groen zijn.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi gemaakt!! Met die mooie pastelkleurtjes..prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Jolanda. Ook ik vind de pasteltinten super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Het Rustic Christmas designpapier is één van mijn favorieten. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend papier en super mooie creatie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kerst in pasteltintjes, ik hou ervan. Super mooie kaart Jolanda. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart en wat is dat model weer leuk. In combi met het Noor papier en de prachtige knipvellen helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen