zondag 29 september 2019

Mini album Jos en Noor

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Met de woof woef collectie van Noor! Design heb ik dit leuke flipalbum gemaakt met daarin natuurlijk foto's van Jos en Noor. Dit boekje nemen we natuurlijk ook mee naar de Paper Passion beurs in Tilburg binnenkort.


Het formaat van het boekje is 15 x 15 cm en ik heb er een banderollen omheen gemaakt.


Ik heb in dit boekje alleen gebruik gemaakt van het designpapier Woof Woof met bijpassende labelvellen en deze vind je onderaan deze blogpost.


Al deze toffe foto's van Jos en Noor zijn gemaakt door Corina en ik heb ze zelf geprint met mijn Selphy printer.




Met de borders die bij de labelvellen zitten heb ik een pocket gemaakt en daar een losse foto van Jos ingestoken.



Je kunt in je boekje natuurlijk ook gewoon een foto van 10 x 15 cm verwerken en deze verdelen over 2 pagina's.



En zo ziet het flipalbum er staand uit, met heel veel pagina's en flapjes.




Wil je dit flip album ook maken?
Het is als Online Workshop te koop bij Noor & Zo - klik {HIER}

Bedankt weer voor jullie bezoekjes aan mijn blog!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &  Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




15 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk en mooi gemaakt, twee dikke vriendje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk album is het geworden Jolanda!! Echt super mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een superleuk boekje geworden, met 2 mooie modellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit super mooi gemaakt.
    Zal Noor ook wel leuk gevonden hebben.
    Mooie foto's
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaaaaf zeg en heel leuk gedaan...super super super gaaf en lijkt me geweldig om te doen voor mijn hond.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk album. En super mooie foto's.
    Grt Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi. Een heel dierbaar album is het nu al. ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je het mooi gemaakt. Zo wordt het een mooi aandenken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig gaaf is dit album met Jos! Heel leuk om later nog eens terug te kijken als hij wat groter is! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf album is het geworden en wat maakt Corina toch een mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige plaatjes in dit leuke album!

    BeantwoordenVerwijderen